כיצד עיצוב אתרים מסייע לקידום האתר?

אתם מחפשים שירות או מוצר כלשהוא במנוע החיפוש של גוגללפניכם רשימה של אתרים רלוונטיים בעמודים השוניםאתם נכנסים לאופציה השניה או השלישית מבין תוצאות החיפוש האורגניות.

 

הצבעים צורמים מדיאתם לא מצליחים לקרוא את מה שכתובהקטגוריות מבולגנותאתם לא מבינים עד הסוף איפה נמצא השירות שאתם מחפשים ועל מה בדיוק אתם משלמים

מה תעשובדיוקאחורה פנה וקדימה – לאתר הבא!

כיצד עיצוב אתרים מסייע לקידום האתרבדיוק כךאתר שמשקיעים בעיצוב שלו ושמים דגש על כל הקריטריונים המשפיעים על הנראותהטעינה של הדפיםהתמונות והסרטונים לצד חויית משתמש טובה הוא אתר שגוגל אוהב ואוטומטית זוכה ״לנקודות״ שדוחפות את האתר קדימה במנוע החיפוש

 

איך בונים אתר מעוצב?

תהליך בניית אתר הוא תהליך מורכב הדורש יד ועין מקצועיתבראש ובראשונהממש כמו שבונים תכנית קידום אורגניתחשוב לבצע מחקר של קהלי היעד אליהם אנו פונים בקידום המוצרים והשירותים שלנועלינו לאפיין חווית משתמש ולשרטט בצורה מקצועית את כל עמודי האתרלא רבים יודעים אך בגוגל של היום, לעיצוב האתר וחווית המשתמש ישנה השפעה דרמטית על קידום אתרים.

כיום, יהיה קשר יותר לקדם אתרים באמצעים "פרימיטיביים" בלבד כמו קישורים ותוכן – ללא התייחסות כלל למסע שהגולש צריך לעבור באתר. הסבר נוסף על קידום אתרים בגוגל.

בשלב הבא מתייחסים לכל עמוד בנפרד ובודקים איך הגולש אמור להתנהג כאשר הוא מגיע לכל עמודרק בשלב הבא מתחילים לבנות קונספט עיצובי לאתרבונים זהות למותג שתאפשר לנו להגיע ללבו של הגולשהרעיון הוא לוודא שיש קשר בין הדפיםשיש היגיון ורצף בין כל העמודים באתרבשלב הבא מכניסים באתר כל מיני אלמנטים משלימים בין אם זה תוכןתמונותסרטונים… מחליטים על הקוד של האתר ורק בשלב האחרון אחרי שהאתר עולה לאוויר מתחילים לבנות תכנית קידומית שתסייע לקדם את האתר במנוע החיפוש.

 

אילו קריטריונים משפיעים על קידום האתר מבחינת עיצוב?

ממש כמו שהתוכן שלנו משפיע על הקידום של האתרממש כמו שהקישורים שנבנים מחזקים את האתר שלנוממש כמו שהנוכחות שלנו ברשתות החברתיות משפיעה על תהליך קידום האתרגם הצורה שהאתר נראה חשובה מאודזה מתחיל בפונטבצבעים שאנו בוחריםבקטגוריות ובאיך שהן מסודרות בתוך האתרבדפי הנחיתה שאנו מכניסים פנימה – הכל משפיעגם מהירות הטעינה של האתרחווית המשתמש בוהתמונות והמסרים שמועברים בו משפיעים מאוד על הקידום של האתרבנוסףהטעינה של האתר במכשירים אחריםפרט למחשב כמו סמרטפונים וטאבלטים תורמת גם היא לתהליך הקידום מה שנקרא אתר רספונסיבי.

 

לסיכוםלפני שאתם בונים את האתר שלכםאתם שכביכול אמור לייצג את מי ומה שאתםאתר שאמור לחזק את הקשר בין הגולשים למותגאתר שישפיע על העתיד העסקי שלכםכדאי לבחור בחברה מקצועית המתמחה בבניית אתרים מעוצביםחברה שבונה קונספט שלם סביב האתרכדי שבשלב מאוחר יותר – שלב הקידוםהכל יזרום יותר בקלות.